Tribina „Opsada Islama“ u srijedu u Narodnom pozorištu

539
Miz Mostar Najava

U sklupu Manifestacije Dani mevluda i zikra sutra će 6. maja 20015. g. u Sali Narodnog pozorišta Mostar s početkom u 19 sati biti održana tribina pod nazivom „Opsada Islama“ Na tribin će govoriti mr. Mirnes Kovač i Mufid Memija.

Povod za tribinu su aktuelna deđavanja na bliskom istoku i savremena percepcija islama na zapadu. S tim motivima mr. Kovač nedavno je objavio knjigu s istim naslovom. Knjiga predstavlja zbirku briljantnih tekstova vodećih svjetskih umova našega vremena. U knjizi su izražena mišljenja učenjaka i komentatora iz različitih dijelova naše planete, muslimana i nemuslimana. Ukoliko postoji neka zajednička tema u tim različitim pogledima i vidicima koji nam se nude, to je potreba da razumijemo ovaj period historije u kome učestvujemo i koji svi zajednički dijelimo. Ovo su teška vremena. Vjerski i rasni sukobi, pitanja imigracije i siromaštva, korupcije i nezainteresiranosti vlasti, poremećaji uzrokovani poplavama i cunamijima. Jedini izlaz te krize vodi kroz vrata znanja koje će nam pomoći da se bolje razumijemo, a time i suosjećamo.

Akademik Enes Karić, profesor tefsira na Fakultetu islamskih nauka u Sarajevu o knjizi je kazao: “Opsada islama” nije samo izvana, premda jeste i izvana, već je ona i iznutra, od samih muslimana. Ako pomno pročitamo ove intervjue Mirnesa Kovača dolazimo do zaključka da su fenomeni “opsade islama” mnogoliki, komplicirani, mnogostrani: Opsada islama je mezhebska, potom sektaška, pa režimska, medijska, globalizacijska, kulturalna, islamofobijska, korporacijska, petro-dolarska, itd. Ima dionica u intervjuima u ovom Kovačevom zborniku koji jasno govore da je islam, sve od sloma komunizma u kasnim osamdesetim godinama XX. stoljeća, od nekih zapadnih centara moći tretiran blokom, označen tamošnjom stranom svijeta, prokazan dijelom globusa koji je “izvan svijeta”, označen “ustaničkom vjerom”, itd., dok su, istovremeno, vjernici islama ponijeli teški samar mnogih, unaprijednih optužbi za jednu “suludu” privrženost svetom, štaviše, za “izgubljenost” u svetom