O temi „Odgojni pristupi u sunnetu Poslanika Muhameda a.s.“ sinoć je u okviru ciklusa „Poslanik u priči“ govorio mr. Ahmed Čolić, Viši asistent na Katedri za religijsku pedagogiju i religijsku psihologiju na Fakultetu islamskih nauka u Sarajevu. Ovo predavanje je bilo četvrto i posljednje koje je organizirao Medžlis Islamske zajednice Mostar u okviru ovogodišnje manifestacije „Uzor si mi, Poslaniče“. Na početku izlaganja podijelio je impresije ambijentalnog okruženja atrija Instituta Yunus Emre i čestitao Medžlisu na pokretanju ovog jedinstvenog edukativnog programa. Otvarajući temu naglasio je opredijeljenost muslimana tokom minulih vremena u slijeđenju uputa na moralnoj izgradnji ličnosti. Istakao je da je pokušaj podjele tih procesa na odgoj i obrazovanje vještački te da se radi o dvije strane istog tijela, koje ni u kom slučaju ne treba odvajati. „Uz tevhid, osnovni princip islama Poslanik spominje lijepo ponašanje iz čega vidimo koliko je važan odgoj-edeb u islamskoj perspektivi“, kazao je Čolić. Stavove je ilustrirao životnim primjerima s kojima se svakodnevno susreće. Uz napomene kakve su nagrade obećane na budućem svijetu onima koji su ukrašeni lijepim ponašanjem upozorio je na aktuelne izazove s kojima se susreće ovovremena generacija muslimana. „Svi mi prolazimo kroz proces odgoja na tri načina. Prvo mi budemo odgajani od strane drugih , mi odgajamo, i proces samoodgajanja“. Ove tri kategorije odgoja je također potkrijepio inspirativnim primjerima iz svakodnevnice pri čemu je akcentirao važnost promišljanja i kontekstualiziranja događaja u kojima individua učestvuje. Na tim premisama, citirajući stavove poznatih akademskih ličnosti, općih pedagoških i psihologijskih definicija, istakao je važnost preuzimanja odgovornosti za donošenje pravilnih odluka. Mladima je savjetovao da preispitivanje počnu od usporede sa praksom i preporukama Muhameda a.s. „Pored toga islamska pedagogija podrazumijeva i živog uzora“, kazao je Čolić. Govoreći o metodama i tehnikama odgajanja izdvojio je činjenicu da se često zanemaruju principi i temelji odgoja. „Važno je govoriti o onome šta stoji iza odgojnog procesa“, rekao je Čolić. Osnovno sredstvo odgajanja u svakom slučaju, dodao je učenje Kur’ana i razumijevanje njegovog značenja.